sagahoglund

Jag vet inte vad jag gör

Publicerad 2012-09-03 22:23:20 i Allmänt,

Idag har inte varit någon bra dag alls. Sov tre timmar inatt, försov mig en timme och kom nästan sent. Somnade på en föreläsning som faktiskt var intressant, köttade sönder på gymmet med Matilda och däckade på bussen. Har bara varit sliten och nere idag.
 
Ska lägga mig närsom och hoppas på en lite finare dag imorgon, annat vore ohemult. Har lite skola jag inte vill ta tag i, såsom att läsa lasermannen, som jag förvisso redan läst, och skriva en text på spanska. Spanskatexten har jag gjort så många gånger förut och den borde vara så otroligt simpel för mig att skriva, jag förstår inte varför det ska kännas så himla svårt, uhh. Jag saknar Daniel, jag vill sova och jag vill ha vatten. Vissa saker går att göra åt nu, andra inte. Det är nästan pinsamt hur mycket man vill ha. I-landsproblem ftw yao!
 
Bjuder på en väldigt fin tumblrbild också.
 

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2012-09-05 12:22:59

Hej fina Saga.
Jag har oxo sådana dagar ibland.
Hoppas det vänder idag.

Kram på dig.
Berätta lite om Daniel ?????

Faste IA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela