sagahoglund

...ja, jag är lycklig hela långa veckan ut!

Publicerad 2012-05-13 18:15:35 i Allmänt,

Det är nu 18 dagar kvar tills Siesta startar och 19 dagar kvar tills vi ska dit. För två timmar sen bokade vi biljetter åt far, Fanny, Linn och mig. Det är helt sjukt, kan knappt fatta själv att vi ska dit. Den enda festival jag varit på är Metaltown 2011, vilket inte var en riktig höjdare. Jag fick se många av mina favoritband, som Meshuggah, Parkway Drive och Bring Me The Horizon, men vädret var kasst och jag var grovt förkyld i en vecka efter. Det är självklart smällar man får ta för musikens skull, men helst vill man ju slippa!
HÄR är Siestas officiella spellista! Och för er utan spotify, så länkar jag ett youtubeklipp HÄR.
Dessa fantastiska bilder är tagna av Joakim Bergqvist på förra årets festival!

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2012-05-14 07:23:08

ska pappa med ? Kram Maria

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela