sagahoglund

Cypern #2

Publicerad 2012-06-19 16:01:00 i Allmänt,

Vår "födelsedag"
Och till Maria; Jag såg inte så mycket av Cypern, bara staden vi var i, Ayia Napa. Där är det mest nattliv och unga som festar. Levernet är billigt, maten är god och människorna är otroligt trevliga. Vi var ju på den grekiska sidan och den är helt annorlunda mot den turkiska. Även om man frågade invånarna på Cypern så märkte de inte så mycket av valet som var i söndags!
Och slutligen; en härligt regnig och suddig bild till Maria. Jag hoppade Sander Adonis på KM 2011 på Bogesunds Gård.

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2012-06-19 19:34:20

Ok för jag har hört att det är skit dyrt där ,

Vad kostade en middag ?

Öl ?

Läsk ?

Solstol

ELLER du kanske inte tänkte på det.

Vart du med bjuden ?

Var du där en vecka

Kram

Mycket frågor bara för att jag vill dit. Var där 1998 sist

Kram

Postat av: maria

Publicerad 2012-06-19 19:35:10

Tack för bilden min älskling

Hälsa alla

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela