sagahoglund

Popaganda, kvackkvack

Publicerad 2012-08-27 17:58:19 i Allmänt,

En stor jäkla samling av hela Stockholms hipsters och badankor. Jag och Frida dansade sönder till Major Lazer, Deportees, Patrick Wolf och en massa andra fina band. Jag fick också träffa Urban Cone, mina bebisar, åh. Nallar några bilder från Fridas blåggis eheh.
 
Emil, Rasmus, Magnus och Jacob. Nom. Urban Cone <3
Jag och Tim. Han var iväg när jag hittade de andra ):
Riktigt fint var det!
 
Frida och jag tog två myskvällar med nudlar, nostalgifilm och pewdiepie. Åh, de kvällarna alltså, det var så sjukt fint.

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2012-08-27 18:47:11

en helg att minnas!!! vi gör det en gång till som du säger. our time together never gets old!

Postat av: maria

Publicerad 2012-08-27 19:15:19

Tjo Saga.
Again.

Fin skola du går i , toppen att allt är bra.
Kul

Kram Maria

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela