sagahoglund

Världens snuskigaste man

Publicerad 2012-04-22 00:33:22 i Allmänt,

Nu var det ett tag sen! I torsdags såg jag Kristian Anttila på Kafé 44 med Maja och Carl, och vi träffade på trevliga människor där som heter Nikki och Torsten. Spelningen var jättefin, det var ren lycka att få se finaste Kristian på scen, svettig och sliten, precis som vi gillar honom. Efteråt tog vi lite bilder, fick en ryggsäcks och skiva signerad. Lyckad kväll till tusen!
Igår kväll sov jag hos Emma och vi var vakt åt deras nya valp, Flinga. Så söt att man inte vet var man ska ta vägen. Ikväll träffade jag Petra, Alex, Karim och Leo för bio, American Pie blev det! Det var också kulturnatt, och vi gick omkring och lyssnade på musiken som kom från alla hörn! Senare mötte vi upp Michaela och Alexandra och nu sitter jag och Alexandra hemma hos mig. Mysigtmysigt!

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2012-04-22 07:33:35

Va trevligt. Vilken ras var hunden ??



Kram



Maria

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela