sagahoglund

Godmorgon!

Publicerad 2012-04-08 16:54:18 i Allmänt,

Vaknade nyss, med sol och måsskrin utanför fönstret. Helt okej sätt att starta "morgonen" på!
Igår var det påskfirande med släkten hos mormor, och jag tänkte bara slänga upp lite bilder därifrån.
Och så måste jag ju lägga upp några av bilderna från middagen Jakkie ordnade. Hon bjöd på mat, dryck och annat gott. Jag som alltid har varit anti OnePiece kunde ju inte neka när Jakkie erbjöd mig att prova hennes, och jisses så skön den var.
Nu ska jag bläddra igenom min nya fototidning och lära mig en massa nya fina knep!

Kommentarer

Postat av: ANGELICA [foto&basket]

Publicerad 2012-04-09 16:03:54

Jag gillar din blogg!

Postat av: Sofie | fiveseconds.se ♡

Publicerad 2012-04-15 15:23:21

Superhärliga bilder! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela