sagahoglund

Ett fel närmare rätt

Publicerad 2012-04-25 20:49:56 i Allmänt,

Idag släpptes nya artister till Siesta festivalen, som jag, Linn och förhoppningsvis Fanny ska på! Gladast är jag över att Fritiof och Pikanen släpptes! Älskar deras låt "Slussen 23:15". Gick hem från skolan idag pga diverse krämpor och förkylning. Så idag, efter lunch då, så har jag vässat alla fina blyertspennor, läst ut första muminboken och kollat på den andra Sherlock Holmes-filmen med far, som också var hemma idag. Finfint!
Har kommit fram till att valborg ska spenderas med Emma i både Uppsala och förhoppningsvis Stockholm. Det kommer bli riktigt fint! Vi ska också hitta balskor åt henne på söndag, men jag är så lycklig som slipper den jakten, eftersom Emma och jag har åker till Cypern dagen innnan min bal! Är så grymt taggad att det finns knappt.
Och som utfyllnad så bjuder jag på lite Stockholmsutsikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela