sagahoglund

-Nej, jag tror att jag faktiskt promenerar hem.

Publicerad 2012-04-16 16:52:00 i Allmänt,

Ungefär så kände jag idag. Sprang en vända med Maja på sista lektionen, är så trött i benen <3
Igår var jag inne i stan med Carl och Maja för lite fotografering, och vi hann täcka en ganska stor del av Stockholm.
Och _såhär_ glad var Maja!
Slüssen! Och faktiskt en liten Carl i bakgrunden, såg faktiskt inte honom förrän jag laddade upp bilden!
Världens läskigaste viking.
.
...och Carl hittade världsfin utsikt över le huvudstad. Bilderna är alldeles för ljusa, men jag är lite anti redigering.
...och så avslutar vi med Münchenbryggeriet!

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2012-04-16 21:48:35

superfina bilder

Kram

Postat av: maria

Publicerad 2012-04-17 16:24:25

Hej hjärtat, hoppas din Tisdag var toppen

Maria



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela